Dragostea adevărată...



Într-un show de televiziune intitulat : „Copiii spun lucruri trăsnite" , redactorul a întrebat o fetiţă de 6-7 ani : „Cum arată dragostea?" După ce s-a gândit puţin , fetiţa a răspuns :
-Eu arăt dragostea atunci când în pauza de la şcoală , îl las pe John să bea apă înaintea mea de la robinetul de pe hol, în timp ce noi toţi ceilalţi copii aşteptăm la rând.
-Înseamnă că îţi place foarte mult de John", a intervenit redactorul. Fetiţa a zâmbit îndelung, apoi a răspuns :
-Asta-i dragoste ; pentru că nici nu-mi place de el!"
Nu-i aşa că acest răspuns într-un fel ne implică şi pe noi ? Dumnezeu ne-a iubit pe când noi nu meritam şi ne-a dăruit din plinătatea Lui, har după har . El nu numai că ne-a lăsat în faţă , ci ne-a dat chiar locul Lui şi a luat El locul nostru.
În locul nostru a purtat păcatele, a suferit şi a murit pe cruce, pentru ca noi în locul Lui, să avem viaţă şi să moştenim slava. Aceasta-i adevărata dragoste !

2 comentarii:



Anonymous said...

Mi-a placut mult raspunsul fetitei. Multumesc pentru ca mi-a inseninat ziua.

earth.traveller said...

Mă bucur că ţi-a plăcut.:) Asta îmi place şi mie cel mai mult la copii, că ştiu să iubească necondiţionat, că, deşi se ceartă, peste câteva minute sunt cei mai buni prieteni. Doar pentru că ştiu să ierte...