Vreau să cresc mică!



Vreau să cresc mică! Să cresc, având mereu aceeaşi vârstă cu şcolăreii mei şi asta fiindcă încă îmi place:
- să merg pe trotuar sărind peste dalele roşii, călcând doar pe cele albe,
- să merg cu bicicleta în zilele de vară călduroase,
- să fac baloane de săpun,
- să joc şotronul,
-să cânt ’’melc-melc codobelc’’ atunci când găsesc unul,
-să mănânc îngheţată de caramel sau cireşe legate strâns în mănunchiuri,
-să râd când mă împiedic pe stradă,
-să joc v-aţi-ascunselea după ce am spus numărătoarea cu peştişorul ‚,din oceanul Pacific’’ sau prinselea,
-să vorbesc cu buburuzele şi ele să mă înţeleagă,
-să mănânc pufuleţi,
-să mâzgălesc desene când vorbesc la telefon,
-să îmi cumpăr ciocolată deşi azi era „prima zi fără dulciuri”,
-să fiu bucuroasă o zi întreagă când îmi iau ceva nou,
-să mănânc o felie mare de pepene,
-să mă joc cu mingea,
-să desenez cu creta colorată pe asfalt,
-să ascult o melodie preferată până când îi scot din sărite pe cei din jur,
-să număr când nu pot să adorm,
-să îmi pun o dorinţă când văd un avion sau o stea căzătoare,
-să alerg prin iarbă în parc sau să mă dau în leagăn,
-să-mi zâmbească soarele,
-să iubesc florile,
-să mă uit la desene animate,
-să fac fundiţe din şerveţele,
-să stau pe burtă pe covor citind aceeaşi poveste de mai multe ori - fiindcă îmi place-,
-să spun poezii frumoase,
-să merg cu trenul din scăunele oriunde în lumea asta mare –căci se poate-,
-să mă dau cu sania,
-să fac un om de zăpadă şi să mă bat cu bulgări,
-să cred că toată lumea e a mea!

Vreau să cresc mică să pot învăţa din nou cum e să uiţi repede când cineva ţi-a greşit şi să-l iubeşti ca mai înainte...

Voi cât de mici vreţi să creşteţi ?!?

0 comentarii: